Bortskämd? JAAA

Jag vet... jag känner mig väldigt förfördelad just nu. Vi ska ju åka till Kroatien och Zagreb och heja på Mackan och det övriga svenska landslaget på EM, och då har jag fått en stor förmån. Jag har fått MOJJE att vara hundvakt. Och tillråga på allt här hemma. Han bor och tar hand om vår goa hund hela veckan hos oss. Jag är bortskämd.

OCH TACKSAM TILL TUSEN !!!!!!!

Ha det gott alla, uppdatering kommer nog , om jag hittar internet "over there". Men HEJJA lovar jag att göra !!!

Kommentarer
Postat av: AK

Hmmm förfördelad betyder nog typ "sårad" eller liknande. Antar att det inte är det du menar?

Annars är det ju sketabra med bra hundvakt!

2011-06-28 @ 22:50:23
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0