Egoboost =)

Emma lämnade över stafettpinnen till sina läsare att egoboosta och det tänkte jag att jag skulle försöka mig på =)

Fem Fina går ut på att jag ska skriva fem saker om mitt yttre som jag är nöjd med för att stärka mitt självförtroende =)

Sånt här tycker jag är skitsvårt. Inte för att det absolut inte är så att man inte har nått man är nöjd med utan bara tanken att sitta och fundera över vad man tycker är är bra med sitt yttre.... Yttre är ju inte samma som inre!


1 / Mina boobisar.... Kanske kunde dom "sitta lite högre" =) men för övrigt gillar jag dom allt bra mycket !

2 / Just nu - mina naglar. Har lyckats få lite längd på dom och gillar dom verkligen med lite färg på =)

3 / Mina gröna ögon. Är alltid riktigt gröna och skulle absolut inte vilja ha någon annan färg!

4 / Min midja - som gömmer sig lite just nu men som jag vet är där och är på väg fram ordentligt !!

5 / Mina fötter - har ganska små fötter och det tycker jag är snyggt. Tittar inte på andras men gillar mina :)


Så nu lämnar jag stafett-pinnen vidare till mina läsare. Ska bli jätteroligt att läsa om vad ni vågar Egoboosta om !
Lycka till !!

Kommentarer
Postat av: AK

Taget! Passar ju perfekt ju ;)

2011-06-15 @ 14:50:34
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Hanna

Egoboost är aldrig fel. Jag är på!

2011-06-17 @ 13:34:06
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com
Postat av: Viktkamp

JÄttebra!!! =) Fina saker du hittade gumman! Kramar

2011-06-19 @ 01:07:23
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0