Jag är bra....

på att hitta på saker. Idag hittade jag på en bra sak. =) Mackan hade en tid hos sin/vår massör idag på morgonen och jag fick då för mig att åka med dit. Alltså inte in i massagerummet då, utan till grannföretaget ! Alltså FRISKIS & SVETTIS. Alltså jag har tränat idag. Äntligen. Har inte varit där på 2 månader för kroppen och knoppen har velat lite olika saker ett tag, men idag så körde jag i alla fall. Bara lite gym men ändå. Alltså det var hur skönt som helst! Hur jättelugnt som helst där. Lagom med folk, så det inte blev nån väntan alls !!



Kanske kan jag få kroppen på banan igen under semestern ??


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härligt lotten!!!

2011-06-20 @ 16:14:56
Postat av: Lôtten

TACK Beckan !

2011-06-20 @ 17:09:52
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0