Mängden

Igår fick jag inte till nått bloggande. Det är första gången sen jag började blogga faktiskt! Och då var det egentligen inte för att vi var väldigt upptagna utan för att vi var väldigt jätte oerhört helt slutkörda !!

I fredagskväll gick vi ju Nattavandringen. Sov dåligt den natten för det var väldigt varmt. Sen upp på morgonen och göra massa förberedelse inför bröllopet vi var bjudna på. Sen iväg till bröllopet och festen som var kanon. Hur kul som helst och alldeles perfekt !! Kanonbra gjort av dom. Nära, varmt, innerligt och mysigt ! Perfekt !!

Och så igår då. Trötta efter en fredagens klättring :) och sen ett sent bröllop. Och i vår trötthet så var vi oxå runt och hälsade på lite av våran familj. Så det blev inte riktigt tid. Och sen på kvällen igår fick vi åka o hämta Mackans kanot som kom med kanotkärran från Nyköping. Han hade blivit påkörd i sitt långlopp så OOOHHHJJJ det var hål i den NYA fina kanoten. Hmmmm.... Han håller sin bonuspappa Perka sysselsatt han :)

Idag har jag jobbat ..... var segt.... alla andra är ju lediga idag verkar det som...... Men det gick fint ändå !

Och så åkte gubben och jag och spelade minigolf. Lite äventyrsgolf typ. Och SÅKLART vann jag igen. Har flyt nu i minigolfandet :) Vi har inte spelat på flera år så jag vet inte vad detta helt plötsligt kommer ifrån, men nu längtar jag tills Mackan kommer hem så jag kan få spöa honom med. För jag är ingen sån mesig morsa som låter/har låtit Mackan vinna i nått om han inte förtjänar det !!! Nehee... och så har han ju blivit bra också!

Så bra att han nu har blivit uttagen att paddla för Junior-landslaget och Racing EM i Zagreb/Kroatien. Hur lycklig var han inte ? Och hur lycklig blev inte mammsen som nu får åka till Europamästerskapen i Kroatien v 26 och sola och HEJJA på Mackan! Åhh vad vi ska heja. Och kanske får vi sjunga svenska nationalsången nån gång ??

Livet är en fest.... Det är det jag säger. Och på lördag ÄR det fest. Min BABE-fest... Kul ska vi brudar !!!!



Olle var också med och spelade minigolf. Han hoppar ibland in o snor bollen om inte vaktar på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0