Vi kom, vi gick, vi segrade

Nu har vi vaknat efter Nattvandringen. Öm i kroppen och stel efter 1 mil i terräng! Och så här var det :

Efter 800m frågade husse om vi skulle åka hem, det är ju massor av folk!
Efter 1,5 km hade jag ett blodigt skavsår på höger häl! Där fick vi oxå saft !
Efter 2 km hittade jag äntligen en toalett !
Efter 3 km höll jag på att dö. Och Olle. Då hade det gått kraftigt uppför i 3 km nämligen!
Efter 3,5 km fick vi blåbärssoppa och korv o bröd.
Efter 5 km NJÖT VI verkligen. Underbar natur och jätteskönt väder!!
Efter 6 km stod en sjungande kör. Och där hittade vi Mackans farmor och farfar!
Efter 7 km fick vi saft och kexchoklad.
Efter 8 km gjorde det verkligen ont.
Efter 9 km var jag glad igen - nästan framme!
Efter 10 km fick Olle en hundgodispåse och vi varsitt Diplom.
Nöjda med hopp om att göra om detta vansinniga uppdrag nästa år !!

Livet är fantastiskt !!














Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad duktig du är!

2011-06-04 @ 10:14:05
Postat av: Linda

Ser kanonfint ut!

2011-06-04 @ 10:27:15
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Maria

Fasiken vad synd att vi inte såg er!! Men det var ju som du skrev mycket folk!! Vi gick iväg 20,40, då var det rätt okej. Angående toalett så var det kö så vi fick vika av från stigen en stund ;-) Men en helt underbar runda är det och har man bara klarat första stigningen så känns det som man har gått halvvägs minst!!Och vilka underbara foton du fick till!! Kram

2011-06-04 @ 13:22:25
Postat av: Viktkamp

Shit vad duktig du är =) Åh får jag vara med nästa år? =) Kram kram

2011-06-04 @ 19:02:08
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0