Balls - of meat

Nu har jag gjort köttbullar.
Dom ska med till fjällen och ätas där.

Jag gjorde på 1 kg färs så jag tror det ska räcka till några middagar i fjällen. Men det beror väl på hur goda småtjejerna tycker att dom är :-)

Jag är grym på att göra köttbullar.
Dom blir supergoda :) mjuka o fasta samtidigt! 

Vi har precis smakat dom till stuvade makaroner nu !!
Husse gillar inte stuvade makaroner så där jättemycket
så han hade potatismos till. Och idag blev det pulvermos för honom... gjorde inget vanligt mos till honom idag.

Men han gillar pulvermos också !!!
Han är inte så kräsen han !! 

Men det är hans förlust -
köttbullar är godast med stuvade makaroner!  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0