Kläder till sötnöts !

Jag kan ju inte låta bli..... Jag älskar att handla barnkläder. Och kan jag då få köpa lite klänningar så är jag
som allra mest glad. Jag älskar själv att ha kjolar och klänningar och när jag nu kan få skämma bort småtjejerna med lite fina klänningar är jag såååå glad. Blir ju som sagt inget sånt till Mackan :) Men det är kul att
handla kläder med honom också även om det inte är klänningar och sånt utan jeans och tröjor och skjortor !

Detta hade vi med oss till sötnöts-tjejerna idag :


 Till den lilla söta Linnea blev det lila-blommig klänning med lila tights



Och till läckra storasystern Wilma turkos-rosa klänning med turkosa tights :)



Det är så roligt att ha med lite kläder till dom söta brudarna... För vi ser och får höra att det är omtyckt
och att det används ordentligt. Det gillar vi. Då är det som roligast att ge. Eller hur ?


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Vad roligt att du är med i tävlingen :) Jag återkommer när jag har utsett finalisterna. :)

2011-03-04 @ 14:51:45
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0