No pain

Jag jobbar morgontiden hela denna vecka och det är jobbigt. Det brukar gå riktigt bra men just denna vecka har det varit lite tuffare. Men nu är det bara 2 dagar kvar att gå upp kl 05.15. På fredag kan jag sova. Om jag kan :) Har nog blivit gammal, för jag vaknar tidigt när jag inte behöver och kan sova när jag inte får! Konstigt!

Idag efter jobbet var jag och Olle ute och gick en lång stund. Det var skönt. Sen hem o käka lite och sen blev jag så trött i ögat så jag la mig i soffan och SOV 2 TIMMAR !!! Oj vad det var skönt. Men OJ vad det är jobbigt att vakna. Och vilken tur att jag hade bokat av min spinning jag skulle gjort i eftermiddag. Känner att det är lite mycket i vänstra benet, rumpan och bäckenet så just spinning är inte den form av träning jag ska göra då.

Det har tagit tid att lära sig att styra flödet :-) Alltså träna rätt sak efter vad kroppen säger. Det är lite knixigt men oj vad jag har blivit bättre på det. För det är också viktigt att inte göra ingenting. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för nått ikväll. Om jag ska ta en långpromenad eller om jag ska göra nått annat. I morgon ska jag på 1 timmes gym-hjälp på Friskis och det vill jag gärna inte gå miste om så jag tar det nog lite lugnt idag och håller tillgodo med promenader. Och på torsdag laddas det för Dans Fuego :-) Det är jättekul. Och jobbigt! 



En vintersol-bild på Olle i väntan på vårsols-bilder !!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Zumban igår va jättekul =)

2011-03-24 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0