Rasar ner..

Men HALLÅ alltså... Råkade titta ut genon fönstret på jobbet förut och vad ser jag? SKITVÄDER! Jag trodde verkligen att det var dax nu. Att våren verkligen var på gång. Kände det helt klart och så kommer detta. Gillas verkligen inte. Bilen var så nytvättad o fin, jag hade varit utan vantar flera dagar mitt på dagen, mössan var bara på när det var morgon - och kvälls-prommis, gräset såg ut att försöka gröna på sig och Olle hade helt klart vårkänslor. En något besviken Lôtten som fick köra med vindrutetorkarna på hemvägen från jobbet, helt klart.

Men det går ju som sagt inte att göra något åt det.. Så jag gör väl det bästa av det! Och håller mig inne :)

Hoppar träningen idag med. Men IMORGON kör jag, med eller utan hosta för nu står jag inte ut längre. Jag tror jag mjukstartar med simning. Då är jag ändå ganska försiktig ju. Sen blir det ingen träning fredag utan jag vilar tills lördag då jag kör igen. Fredagen går ju åt till att gå o klippa mig och göra slingor, åka till Kumla o lämna kanot, dra vidare till örebro och köpa buggskor och ta nått att äta i Örebro och sen vidare till Hallsberg och hämta upp Mackan. Tror jag får sällskap av Becka också :) Sen har jag visst lovat Mackan att övningsköra hem från Hallsberg också ! hmmm... Han kör bra nu ! Och jag kör på bra nu med vikten :)


Tror jag ska sätta min Rosa-bandet-rattmuff i Pärlan här på gården !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0