Raspar...

Idag har jag ont i halsen... skitkul ! Men det förklarar nog en del. Igår på Step-Up-passet så kändes det inte alls så bra. Jag fick gå ut när det var 10 minuter kvar för jaa.. det var inget bra i kroppen. Och den ska man lyssna på. Och så idag när jag vaknade satt det där o raspade i halsen. Härligt... Så nu kurerar jag med Strepsils så det inte ska bli värre. Hade bara Honungs-smaken hemma, den är inte en favorit men vad gör man när nöden knackar på. Och som vanligt hade jag åkt till jobbet utan plånbok och orkade ju inte åka hem och sen åka handla... Hade helst velat ha den med Menthol... :) Men men.... Det är gott vilket som just nu.

Dax för middagsluren nu.... Nu ska vi sova alla tre här hemma.... :)


Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Krya på dig

2011-03-01 @ 12:29:59
Postat av: AK

Ajdå. Hoppas det går över fort!

2011-03-01 @ 18:12:17
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0