Rätt sko på rätt fot !

Jag ska köpa mig buggskor. Nu ska det bli allvar av ! Nejdå.. så allvar är det inte MEN jag ska köpa mig buggskor faktiskt. Både jag och Rebecka. Vi har hittat vad vi tror vi vill ha på Dansshopen. Vi vill såklart inte ha likadana. Såklart :) Det finns ju en uppsjö att välja på så varför ska man gilla samma?

Rebecka har nog hittat en som är mer som en sneakers. Jag har hittat 2 olika och har nu då såklart lite svårt att bestämma mig. Den ena är väldigt enkel. Så enkel att man är helt fri att välja kläder och sånt till. För när vi ska ut o dansa så gör vi ju såklart inte det i träningskläder så jag vill ju att den "passar" till kläderna. Jag gillar ju kjolar och tights och sånt så jag vill ju inte se dum ut :) Den andra jag hittat är lite mer jympa-sko-aktig. Den är nog mer stötdämpning i men blir ju då direkt mer synlig. Fast med mina knän och höfter är nog lite extra stötdämpning bra. Men det kan ju finnas en bra sula annars o lägga i. Jag ringde det där företaget och WOW vilken superservice och kunnig tjej jag fick i luren. Jag älskar sånna personer. Där tänker jag köpa mina skor !!

Och företaget råkar nu ligga i Örebro. Jag ska nästa fredag hämta Mackan i Hallsberg och lämna en kanot i Kumla och det är bra typ 2 mil från Örebro därifrån så jag tänker åka till deras butik och prova vilken av skorna jag vill ha! Fantastiskt så nöjd jag känner mig över detta :) Såklart köper jag med Beckas sko också, eller så ser hon till att hon är barnfri och åker med mig helt enkelt !

Här är kort på mina 2 skor som jag funderar på. Kanske blir en helt annan när jag är där ?




Bilderna lånade från Dansshopen


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dom med rosa på var ju superfräcka!!! KÖÖÖÖP!!! :)

2011-03-01 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0