Ska du säga

Söndagsfrukost blir nästan alltid till 6:ans Ska du säga. Ett barnsligt bra humorprogram så här tidigt på morgonen. Riktigt blondinkul. I alla fall så här tidigt på dygnet.

Och som sagt.. det var tur jag hann njuta av gårdagens familjemys. Idag sprider vi ut oss på alla möjliga håll. Det är bara Olle som ser till att hålla sig hemma ! Jag ska till jobbet vid halv 11. Då släpper jag av Mackan för sin träning. Sen åker han till sin farmor på lunch innan han kommer hem igen. Perka åker o tränar när Mackan är på lunch och kommer sen hem. Jag slutar vid 16 och DÅ är vi hemma alla igen en kort stund för sen ska Perka åka o jobba! Sen ska jag åka och bugga (äntligen) och sen är det sovadax !

En helt vanlig dag med andra ord!



Idag ska grabbarna köra Paddelmaskin - det är därför dom inte kan träna samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0