Step-Up avklarad

Nu är det kväll här hemma. Sitter helt ihopsjunken i soffan och är gött trött. Har varit på måndagens träningspass som är Step-Up. Var så oladdad innan, var nästan så jag inte vill åka alls. Men som det brukar vara - när man väl kommer dit så är det ju kul. Och det var jättekul idag. Jättejobbigt och kändes inte alls svårt längre. Koreografin satt där den skulle och musiken är helt klart medryckande. Men jag lider med dom nya! Dom har det inte lätt. Hon är en peppig tjej, hon som har det men hon rör ihop det en hel del när hon sätter ihop det. Gör steg som sen helt plötsligt inte ska va med. Det funkar ju nu för oss som varit med ett tag men jag kommer ihåg att det var jättesvårt väldigt många gånger för man rör ihop det när det görs steg som sen helt plötsligt inte ska va med.

Känner mig duktig nu! Bra jag kom iväg. Och kanske kanske kanske jag lägger in en Spinn i morgon. Får se hur det känns i knät . Jag får ont i knät av Steppen. Det är ju inte bra. Riktigt ont. Så nu ska jag försöka gå varannan vecka på Step och varannan vecka göra nått annat pass. Är lite rädd om mina knän :)

Och Olle och Perka har varit ute på löparrunda under tiden. Så nu slappar vi alla 3 här hemma, glada o nöjda med kvällens träning. Undrar vad lill-Mackan har gjort för träning i Nypan ? Saknar den lille godingen :)



Där uppe har dom en bit där isen har gått, så jag tror han varit ute och paddlat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0