Träna ?

Hmmm... jag ska träna idag igen.... Kan detta verkligen vara nyttigt ?? JAAAAA det är det. Jag vet! Och 2 dagar i rad har ingen dött av har jag hört. Skulle grabben höra mig nu skulle han gapskratta åt mamman. Han som gör 2 pass / dag året om ! Och jag funderar över 2 dagar i rad :)

Idag blir det Spinning Puls. Det roligaste passet på hela Friskis. SKÖNT ! Har inte kört det passet på tisdagar förut utan bara provat det som är på fredagar. Men har hört av säker källa att detta är lika bra så det ska bli spännande. Och sen har jag bokat en Gym-genomgång nästa onsdag. Jag behöver ju styrketräna lite också. Men det är verkligen det tråkigaste som finns. MEN det är viktigt så jag försöker verkligen hålla igång det. Har bara gjort det 1 gång sen jag bytte till Friskis, men nu ska jag få hjälp o göra ett program som passar just mig. Det kommer bli jättebra. Viktor hette han visst.... Hoppas han är jättebra. Och snäll :)

Nu drar jag mig mot spinningen.... Lovely !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0