Det är ju mitt val

Idag har jag tänkt att ha en riktig skräpdag. Jag är så duktig alla dagar hela tiden men ibland så släpper jag loss demonen och tar en riktigt skitdag. Idag är det den dagen. Ska ta en god Kebabtallrik till lunch. Och sen blir det godis ikväll till Grey´s Anatomi... kan ju inte bli bättre ju ! Ska se om jag orkar göra en rabarberpaj också i eftermiddag, kan ju va gott som en riktigt sött mellanmål när gubben kommer hem från jobbet. Är inte så nyttigt för honom precis innan han ska ut o paddla , med den sockerkicken, men han slipper om han inte vill ha... Då kan jag äta det själv :) så kan han få när han har tränat istället. Om det finns nått kvar då vill säga.....

Och nu är det bara 2 dagar kvar tills min lille goe Mackan kommer hem. Han och söta flickvännen Jennie kommer hem på fredag och då har visst Mackan beställt Mossaka hos mormor. Mysigt för dom att få rå om Mackan o Jennie lite också, det är ju inte så ofta dom kan träffas nu för tiden. Blir bättre över sommarlovet hoppas jag !!








Kommentarer
Postat av: Ewelina

skitbra! ;)

jag tänkte om någon dag säga vad den nya heter, ska bara få ordning på den först :)

2011-05-12 @ 08:44:57
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0