Det är lätt att ge upp

Alltså jag vill bara ge upp nu. Jag har bajsont i typ hela "mellankroppen" och det börjar tära på mig nu.
Det värker och bultar från axlar till knän... Men jag är ju ändå rutinerad på detta så det kan jag hantera.

MEN nu har mitt högra underben svullnat upp. Och det är som om det sover. Inte benet i sig då som det kan göra ibland utan huden och det under huden. Det pirrar och är ganska svullet. Gör egentligen inte så ont men är en riktigt äcklig känsla när man tar på det och det inte känns mer än att det sticker. Det är så från ankelknölen och upp till knät. Inte på vaden utan utsidan och framsidan av underbenet. Fick åka till doktorn IGEN och det är nog en nerv som ligger i kläm, eller så är det början till Bältros. Vaddå ?? Allvarligt ??   Det räcker nu..  på riktigt.....   

FÖR ALLVARLIGT - JAG GER SNART UPP !!!!


Kommentarer
Postat av: AK

Min varmaste kram!

2011-05-09 @ 20:14:25
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Kajjan

Du är en riktig kämpe, och klarar så mycket! Förstår att du blir trött på skiten, men håll ut - om inte annat för allas vår skull! Snälla? Kram <3

2011-05-09 @ 20:31:10
Postat av: Lôtten

Tack ..

2011-05-09 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0