Partypack

Jag har börjat leta efter roliga saker att smycka min fest med. Jag vill ha en massa ljus och söta saker på bordet och i fönstren på terassen. Jag har fixat duk, servetter, tallrikar, ljusstakar och ljus. MEN jag vill oxå ha fina glansiga serpentiner, ballonger och små fina saker att strö ut över bordet. Var hittar jag sånt ? Och sen kanske jag måste hitta en nu fin mopp med tillhörande glansig fin hink. Så jag kan torka upp efter brudarna när dom spiller !!! Hahahaaa det är så skönt att veta att jag är en sån fin flicka som aldrig spiller !!! Och sen är ju frågan - riktiga glas eller plastglas ??? Alltså till vinet. Jag tycker inte det är gott att dricka i plast, men samtidigt tål dom ju hårdhänt behandling en hel del bättre. Nej , jag kör riktiga glas. Det är godast, och vin ska ju va gott att dricka!



Så tjejer - hjälp mig nu VAR i stan kan jag handla fina roliga saker till min fest ????


Kommentarer
Postat av: AK

Ingen aning

Men det ska bli hur kul som helst att se resultatet!

2011-05-27 @ 09:35:16
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0