Morgonjympa

Idag har jag jobbarsöndag. Jag brukar tycka det går väldans bra, men idag är det supersegt att ta sig dit. Jag börjar nämligen 11.00 och gubben är hemma ledig, så jag vill bara vara hemma och grejja. Vi har ju en del kvar i källaren och jag är trött och sliten så en hemmadag hade suttit fint. Men det går ju så fint när man väl kommit till jobbet, då rullar det på bra =)

Och vi har gjort en långis här på morgonen, en 6,5 km runda innan frukost. Det var kanon, lagom varmt ute idag och inget regn !! Härligt !! Idag var det ingen löpning utan det var en vanlig , snabb promenad. Jag , husse och Olle. Kan inte bli så mycket bättre uppladdning av dagen eller hur ??

Men idag åker junioren tillbaka till Nyköping, nu träffar jag honom inte förrän till jul... ganska mycket pisstråkigt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jajamen! :D

2011-11-22 @ 11:08:34
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

åh, mysigt att vara ute med hunden på morgonen!

2011-11-23 @ 18:46:58
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0