survive

Jag kommer överleva detta. Jag vet inte just idag om det har varit värt det, men det har jag fått lära mig är en helt naturlig känsla, då det gör förbannat jävlars helvetes ont just nu. Känns såklart helt annorlunda om några dagar eller en vecka kanske. Då är jag säkert superlycklig igen. Men jag har fått fantastisk hjälp, och på sjukan var dom underbara. Just nu ligger jag här i min hela korsett som en mumie och kvider och lider. Men nu ska jag se på film. På Black Swan, den har jag velat se länge så det ska bli bra. Husse ska ta en runda med Olle så han får bli ordentligt rastad. Husse är en bra sjuksköterska här hemma =) Han jobbar på bra !! Han skulle nog göra sig fint inom sjukvården, helst som sjuksköterska hos barn tror jag =)


Kommentarer
Postat av: AK

Gumman då, inte kul att du mår skit!

(den filmen är inte en bra film...hoppas du väljer en annan ;) )

2011-11-26 @ 18:54:18
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: 113

Stooooooooooooooooooooooor kram

2011-11-27 @ 19:03:48
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0