Fram och tillbaka...

vända efter vända.... upp och ner i källaren.... bära och släpa.....  damm och smuts.... massor av saker som är gamla och ska slängas.... massor.... och på det bilar som ska lagas..... vi har att göra vi. Men bra kommer det att bli.

Så härligt att märka att vi är på rätt väg. Än ses inget slut =) men början är bättre än inget !!! Första steget framåt är ju just det - första steget. Utan det första, inget andra ju !!

Lasset på släpet på bilden är ett av flera....  Just detta gick till tippen. I morgon förmiddag blir det ännu ett till tippen.
Det finns saker att ta av ännu =)
hur mycket kan det finnas ??

Vi har också varit på värmeverket. Det tycker jag är roligare, bara att slänga in i kärran, åka dit och tippa ur !!

Vi hinner såklart med lite annat. Vi gick långpromenaden idag kl 07,15 till exempel. Och vi har varit på kissens grav och gjort fint. Och husse får såklart lite träning också !!!

Så vi fortsätter !!! Med gott humör än så länge =)


Kommentarer
Postat av: 113

Sv: Tack för länken, jag kommer inte att publicera den!



Och jag har tömt ett hus en gång, när jag skulle flytta in. Elle rjag och jag. Min sambo också såklart. Det var 13 vändor innan vi flyttade in och sen säkert tio till medan vi bodde där.. ojoj! Det är mkt jobb!

2011-10-27 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0