Slapparfredag...

Idag gör jag inte många knop här hemma. Allt jag gör går i slowmotion känns det som. Är hur trött som helst men kan inte sova. Jag pular och fixar men det känns som om inget händer. Jag har dammat, dammsugit, gjort äppelpajer, tvättat några maskiner, pratat i tele, suttit vid datorn och dushat. Och även om detta inte låter som en tuff dag, så är jag helt slut. Nu ska jag snart göra lunch, kanske jag jag vila lite sen. I soffan kanske =)

Och jag har fått sms av Mackan. Han är framme i Singapore hel och ren =) Hotellet är bra och nu hoppas vi bara han kan få internet på rummet, så kan man chatta lite skit när han för stunden är där. Klockan hos dom är 6 timmar före oss , dvs när klockan är 12.00 här, är den hos dom 18.00. Så det kan ibland vara svårt att få tid sammtidigt, för jag har ju svårt att tro att dom väljer hotellrummet framför stranden och badet ? Dom har ju några dagar nu, innan kanoterna anländer. Och då passar det ju säkert jättebra med sol o bad o shopping !!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vad kul! Nu håller vi tummarna att dom/han vinner =)

2011-10-14 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0