Done... but still going !!

Jag är klar !!! Jag är klar !!! Jag är klar !!!

Japp.. nu är jag där. Mitt mål som suttit och väntat på mig ett tag.
Nu är jag där. Och det är så skönt. Firar idag med en ny klänning.
Och genom att genast sätta ett nytt mål. Är det korkat ? Eller är det glädjerus ?

Nej, det har funnits där i bakhuvudet ett tag, att när mitt mål är nått ska jag ta sikte på att ta några kilon till.
Och det känns helt rätt att bestämma det nu. Tycker just nu inte det är så jobbigt. Inte alls. Går av bara farten nu. Så jag kör lite till. Tar ett-par-tre till. Sen är jag supernöjd. Då är det jättebra! Då är jag helt färdig! Forever !!!



Kommentarer
Postat av: AK

Asbra!

Och du är visst en inspiration! Jag har gått ner mycket, det har jag. Men nu står jag still och vill gärna masa mig ner några till, det går verkligen inte av sig självt. Men med en bra plan och bra inspiration ska det nog gå!

2011-09-17 @ 16:51:03
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

ge mig lite av din energi vännen, min är som bortblåst.. Du är superduktig, visste att du skulle klara det =) Kram

2011-09-20 @ 22:39:15
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0