Let's drink and dance

Fredag idag. Fredag den 13-onde. Jag tror ju faktiskt lite att det är ingen bra dag då. Det kanske i ärlighetens namn är så att jag återskapar något i efterhand som inte varit bra =) Som idag, fredag är ju RID-DAG. Men nä, icke sa doktorn. Jag var och röntgade min svanskota igår, och man får ju inte reda på där vad det är för fel, men dom sa som så : avstå du denna gång ! Så kan du säkert rida om 2 veckor istället ! Vet inte om det är positivt eller negativt, men jag gjorde som dom sa och avstod idag. Hade aldrig gått att sitta i sadeln. Men jag var där, och va med dom andra och njöt så gott jag kunde av det hela ändå. Var med Becka och hennes häst och det var bra det med ! Fredag är ju också Let's Dance-kväll på tv ... och vi drog fram en av våra goa viner. Idag hittade vi en som en av deltagarna i Let's Dance har varit med och tagit fram. Eller han är i allafall på bild på vinet! Så den blev det till maten och tv:n ... En god en, från 2002. Vass i början, gillade den inte direkt, men efter den stått en kvart öppnad så blev den supergod ! Husse gillade den skarpt !! Han fick en del mer än mig han .... jag är snäll ja!



Och jag måste bara berätta - igår joggade jag 2,7 kilometer utan att gå något alls !! Heja mig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0