Long time ....

Nu är jag här igen ! Har varit i ryggläge lite men nu är jag snart back on track hoppas jag. För idag har jag varit o fått massage. Det gör verkligen susen med den onda kroppen! Det gör ju lite gött ont under tiden men sen , efter är det så himlans gött. Och jag har varit ute o cyklat lite nu med. Jag tog sele och flexikoppel på Olle och hoppade upp på cykeln. Och gubben passade på att göra ett löppass brevid oss. Det funkar hur fint som helst för mig och Olle såhär. Jag hade ju alltid Elvisen i en Springer, så han satt fast med en fjäder i cykeln. Men med Olle känns det så himlans osäkert. Dels är han såå himlans mycket starkare, och dels så får han ju nojor ibland när han ser nått , och då kommer han välta mig. Och välter han mig, kommer han aldrig våga springa mer brevid en cykel. Så vi provar så här! Än så länge med strålande resultat! Och så klädde jag mig riktigt varmt och åkte bort till stallet en sväng. Det är dressyrtävling där i helgen, och Skara Hästsport var där och sålde massa saker. Och hos dom hade jag beställt en Seat Saver. En gelepad som man fäster på sadeln , så man kan spara sin rygg. Har hört mig för, och det kan vara det som gör att jag klarar av att rida! Så jag köpte en sån och tittade en liten stund på dom otroligt duktiga ryttarna och hästarna! Jag tycker det är fantastiskt vad dom får ihop tillsammans. Ett underbart samspel. Man kan inte annat än njuta av att få se dom en liten stund ! Man kan ju alltid hoppas att det smittar av sig lite =) Eller att man får lite tips i alla fall ! kanske att hoppas på för mycket ....



En sån här har jag köpt mig, man fäster den på den vanliga sadeln så skyddar man ryggen jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0