Till Salu

eller ännu bättre - Gratis.
Och som dom lärde säger - gratis är gott!

Men du får hämta den här hos oss,  det ingår inte leverans.
Utan lite jobb får du allt lägga för att slippa betala.
Men dock GRATIS !! Och du vet väl - Gratis är gott !

Så du är välkommen, när som helst under helgen att komma.
Först till kvarn gäller. Vi håller ej, vaktar ej eller paxar inte alls.
Utan om du är tillräckligt snabb då är den din. Helt gratis. Gratis är gott!

Så välkommen att hämta den JÄVLA FÅGELJÄVULEN som väcker mig
varje jävla morgon 04.45 och håller på att vrålar i ca 30 minuter så
jag säkert helt har vaknat till o inte kan somna om alls mer den morgonen.

Det sägs att fågeln kvittrar - jag anser inte det. Jag anser att den vrålar.
Men om det låter bättre - så visst fan kan jag väl säga att du får en fin,
kvittrande vårfågel , helt gratis om du kommer o hämtar den. Gratis är gott.

Ta med en burjävul !!!!!


Kanske dax att fågelhunden gör lite nytta UTE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0