Du ska inte tro det blir sommar ...

ifall inte nån sätter fart !
 
Vafan, jag har ju fart. Vi håller på här hemma hela tiden och grejar och fejjar !
Så vart fasen är sommaren då ? Jag gör ju somriga saker som man ska ju ?
 
Äsch, det är hur som helst himlans gott med semester. Idag ska det inhandlas
färg så ska jag måla grunden på huset. Den är idag målad i ljusblått , och det stämmer inte.
Så nu ska det blir bättre, nu ska det bli sand-grått ! Som en grund till ett gult tegelhus ska vara !
 
Och så ska det springas. Det gick fint i torsdags när vi provjoggade mig lite, gubben och jag,
så idag vill jag prova igen. Jag gör det sakta, det går väldigt sakta men det ÄR jogg i alla fall.
Ska ju "jogga" Blodomloppet i Örebro med en kompis den 30 augusti och då är tanken att vi
ska klara att jogga 5 km utan att gå. Det känns det ju inte som nu, att det ska funka men men.
Både hon och jag har fått stora bakslag men vi provar väl ! Vi får nog trevligt vilket som !!!
 
Träna bör man annars dör man . Dör man inte om man tränar då eller ?

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du kommer klara loppet, annars ;) flinar! Tokkram

2012-08-05 @ 20:08:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Viktkamp

tack för din kommentar hos mig, känns skönt att veta att jag inte skriver heltokigt! Kram

Svar: klart du inte skriver tokigt !! Kram
LOTTA

2012-08-07 @ 20:59:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0