Äntligen MÅNDAG igen

säger jag med en viss ironi. Ni vet ju att jag inte är något stort fan av måndagar. Men just denna måndagen är en underbar måndag. För idag kommer min unge hem ♥ Åhhh vad jag har längtat. Har inte träffat honom sen den 6 januari. Och det är ett tag sen sist ska ni veta =) Men nu får jag ha honom hemma några dagar. Det ska bli underbart. Idag har jag bokat oss en liten familjematch. Uppdatering om det kommer senare... vill inte att han får reda på vad vi ska göra än ... Sen ska vi nog shoppa lite. Det brukar han vilja göra när han är hemma. Mamman är bra på mycket, men att ha med sig henne som smakråd när det ska shoppas är allt allra bäst. Jag är till och med så säkert på hans smak och storlekar att jag kan handla åt honom när han inte ens är med och nästan jämt går sakerna helt hem. Denna gång ligger det ett par riktigt snygga jeans på hans säng och väntar. Ett par Nudiejeans som gubben och jag hittade till ruskigt bra pris. Så dom ligger här o väntar nu. Såklart får vi lämna tillbaka dom OM dom mot förmodan inte skulle passa , men det kommer dom göra !

Men nu först ska det jobbas lite. Sen ska det kramas. För sen träffar jag inte ungen förrän till påsk. PÅSK ! Så jag har många timmars kramande som ska avklaras denna veckan. Under denna lång tid till påsk ska vi åka skidor en vecka och ungen ska göra Vasaloppet och sen direkt till Mallorca för 4 veckor träningsläger! Han lever livet han  ☺  Precis som det ska va när man snart är hela 19 bast !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Åh vad han ska kramas på denna veckan <3 mys ordentligt!

Nudie är så snygga!!!

Massa kramar till en av de finaste bloggvänner jag har <3

2012-02-21 @ 14:18:53
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0