Alla-hjärtans-dag idag !!

Och världens härligaste snöstorm. Några få minusgrader och ljust och snöigt.
Hur härligt kan det bli ? Jag älskar det verligen. Vi tog en lång runda, jag , Olle och gubben!
Då passade vi på att både göra änglar och köpa födelsedagspresent till pappa.
Han fyller år i morgon. Så då blir det födelsedagslunch hos honom och mamma.
Har hört viskas att det kommer bjudas på Stuvade makaroner och köttbullar.
Mammas köttbullar är godast i världen. Jag gör goda, men hennes är ännu bättre =)
Så nu längtar vi .....alla 3 .....   till köttbullarna !!!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

En sida jag blivit medlem på, där får man uppdrag av olika kunder och skriva saker om :)

2012-02-14 @ 20:21:38
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0