Gammal är bäst !

Bjoerndalen är gammal... Men fasen va han kan !! Hejja han! Gillar när dom gamle eller dom riktigt unga kommer fram och petar bort lite favoriter från resultatlistorna !! Rör om lite i grytan ...

Annars en ganska vanlig söndag. Lång skön plusgradig promme på morgonen med Olle och gubben. Solen sken, det var så man verkligen fick hålla handen för ibland =) Och precis lagom kallt. Detta gjorde direkt att vi längtar oss galna till när vi ska upp och åka skidor med brudarna. Småbrudarna då alltså, och deras mamma och pappa. SYND bara att inte Mackan kan följa med. Han är på Mallorca och paddlar en hel månad då. Men Wilma , 4½ år, hade haft superduperroligt med honom och han hade haft fantastiskt kul med henne. Men det tar vi nästa år. Då får vi lägga in en vecka så Mackan kan vara med =)

Och sen jobb... härligt igen men söndag är alltid söndag. Under tiden jag jobbade så löptränade Olle och gubben. Det var ju plusgrader idag, så då fick Olle vara med igen. Det gillade han !!! Och gubben också såklart !!

Nu har vi ätit middag. Fläskfile och Crisscuts. Och grillad majs. Och 1 glas rödvin. Jag tror jag är lullig ! På 1 glas ..



Mackan med lillkusinen Wilma. Nästa år , då kommer hon jaga honom i slalombacken !!


Kommentarer
Postat av: Linda

svar. haha ja det skulle man kunna tro, men tro det eller ej jag funderar på att klippa av det! :)

2012-02-12 @ 20:58:01
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0