som jag har väntat

på att någon ska vara snäll och följa med mig. Jag har frågat massor av folk men ingen är snäll nog. Och det är massa nära människor som åker utan att jag får följa med. Utan att fråga mig. Men nu är Mackan hemma - och han är snäll nog att följa med mig. Han lägger en hel dag på sin mamma. Han tränar extra tidigt och extra sent denna dag för att vara extra snäll mot sin mamma. Han är den snällaste som finns. Han dissar inte ! Och gladast över detta är min gubbe =) Han är t o m gladare än mig. Glad att han slipper valla mig just där !
 



Mackan ska ta sin mamma till GeKås idag !! Underbart !!! En heldag - han + jag !!!


Kommentarer
Postat av: AK

Asbra ju!

2012-02-22 @ 14:28:35
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Ewelina

tack för att ni tror på mig :)

Tack!

ha det bäst! :)

2012-02-23 @ 06:58:32
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0