hightecdog

Idag har vi gjort något annorlunda. Idag på morgonen när vi gjorde våran 6 km morgonrunda så fick vi för oss att sätta en GPS på Olle. Han springer ju som en gasell i skogen, många långa rundor omkring oss. Vi ville se hur mycket längre han sprang än vad vi gick. Men ack vad vi bedrog oss. Vi gjorde misstaget båda , att sätta våra GPS på Funbeat. Funbeat är superbra men helt klart glädjemätare. Gubben och hunden ska ha gått lika långt och jag ska ha gått 0,7 km längre än dom ! Eller hur ?? Inte troligt... inte alls troligt! Så nästa gång vi gör så här så ska vi köra våra GPS på Runkeeper istället..... där är det lite mer troliga sträckor ! Ska bli spännande att se hur långt han rusar våran goa Ollekollekalving!! För det är i alla fall mycket längre än vi går! Jättemycket längre =)


Ser GPS'en som sitter fasttejpad på selen på ryggen på Olle ? Med silvertejp såklart !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

jag tycker bättre om runkeeper.. =) när jag promenerade så använde jag mig mycket om det. Kom på nu att man nog kan ställa in den på cykling.. får kolla på det =) Cyklar för det mesta nu =) Kramar

2012-01-16 @ 16:02:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0