Morgonmys

och endast jag är vaken. Jag och Pantertanterna. Både gubben och hundan snarkar vidare, men jag kan som vanligt inte sova... Det är hemskt vad det går runt i huvudet. Har lite för mycket att tänka på just dom här dagarna, men det kanske är nyttigt ? Nyttigt att dom små grå får arbeta lite hårdare =) Tänk bara om det kunde vara lite bättre på TV:n när man ändå typ känner att man vill morna sig lite där, under täcket ! Jaja... inget ont som inte har nått gått med sig säger dom som vet. Idag ska näst sista omgången göras på väggarna i tvättstugan i källaren. Lördagen ska spenderas på kalas, så sista svängen på väggarna görs på söndag. Kommer bli så göttigt att se resultatet sen. Igår var vi och köpte färg till golvet. Det är betonggolv där, och har nog varit målat i nån giftgrön färg som nu är litesisådär kvar av. Nu ska det bli Sandslott. Färgen heter så =) Ser ut som en sommarstrand. Inte en Thaistrand men som en härlig svensk sommarstrand =) Tyckte det kunde passa fint till min enorma glasslängtan när jag tittar på väggarna så risken finns att jag hädanefter kommer tvätta sönder våra kläder i min längtan ner till tvättstugan =) Men först : frulle, promme med mammsen, agera smakråd på stan med mammsen, lunch med gubben SEN ner i tvättstugan och dona. Ha en skön fredag mina vänner !


Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Jag skickade en länk till din mobil så att du kan hämta appen på android market! :)

2012-01-20 @ 07:29:18
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0