slöare

Hej igen.... det var några dagar sen sist =) Allt har gått i ett rasande tempo här, så jag hinner inte riktigt med det jag borde, ska eller vad man nu måste säga ;) Fredagen var en stor shoppingdag... härligt som vanligt, en heldag på stan med Kajsan... Lunch, seriös shopping och sen ett göttigt avslut med fika !! Sen var det dax för veckohandlingen .... en fredagskväll ! japp sånt är livet ! Lördag gick också undan. Promme med mamman, lunch, städning av golv i tvättstugan och sen Bio och Middag med Kajsa och våra gubbs. Vi var på I Nationens Intresse... Jättebra , blodig men Jättebra ! Sen en sen middag med lite gött vin på The View. Var längesen vi var där så det satt fint. Söndag --------- jobbat! Dödstrött. Lunchat hos svärmor. Sovit. Målat. Ätit. NU BUGG !!! Känns som jag kommer snurra in i en pelare eller nått så trött är jag. Men kul blir det i alla fall! Som alltid !


Ser väl gott ut ? Han är aldrig trött.... ser bara ut så !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0