sshhhhh

måste skriva tyst idag ..... eller i alla fall lite tyst =) här har natten varit annorlunda. Grabben sökte jobb till hösten som tidningsbud. Han tänkte det skulle passa honom ihop med all träning han ska klara av varje dag. Men dom ville ha honom direkt ! Så inatt / i morse var han med och fick lära sig rundan. Och så ska han göra ett par veckors jobb, efter kanot-SM ! Men tillbaka till natten då .... jag vaknade halv 2 och trodde han hade försovit sig. Upp och klappa lite på honom, men nä han skulle upp senare. Sen kom, och upp han gick. Åt och åkte iväg. 3 gånger hittills som mamma Lotta varit vaken .... Sen var det gubbens tur. Hans klocka ringde, upp han gick, åt och iväg. Jag hann somna till mellan, så 5 gånger uppvaknade nu ... Sen kommer grabben hem, jag vaknar igen och somnar om. Vaknar av att han sätter på duschen !! 7 uppvaknande senare och jag kan INTE somna om !! Huu vilken natt. Men man lär sig väl. Jag vänjer mig väl ! Men nu är det min tur, nu ska jag få gå in och väcka honom !!!
 
Igår kväll fick jag mig en Diddi-tur igen! Det är såååå kul ! Och nu börjar jag få kläm på hennes galopp också. Om jag bara driver på och håller in henne samtidigt, så hon får en mjuk fin långsam galopp så sitter jag som gjuten i sadeln.... så det gjorde vi massor igår. Det var olidligt med blinningar som bet både hästarna och mig o Astrid igår, så vi fick "springa" ifrån dom läskiga djuren. Vi skrittade i skuggan, och galopperade i solen =) Livet är gött !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch jag gillar inte alls att vara så här avundsjuk :(


Svar: Nä det är ju jobbigt !!! KRAMIZ
LOTTA

2012-07-02 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0