time



Åh fy sjuttan va sjuk jag är !
Detta är verkligen pissigt .... men pissigare är att Mackan har varit så himlans sjuk !
Jag är hellre mer sjuk, så han få vara frisk ... det är väl mamman i mig som känner så.
Och nu har vi båda åkt på influensan ... riktigt tufft ! Har varit en pärs ! 
Nu kan vi bara hoppas att gubben slipper undan. Han har ju haft en del ändå i våras. 
jag har sovit i soffan dom sista nätterna så han ska få sova ifred, han som är på vägarna hela dagarna.
Man gör vad man kan för att vara snäll elller hur !

Men det känns ju sådär, eftersom Mackan egentligen ska köra sitt toppningsläger inför SM just nu.
OCH han ska egentligen vara i Köpenhamn på uttagningstävling på midsommarhelgen.
Men än så länge har han inte slagit bort det. Han har ett litet hopp om att det ska gå !!

Jaja.... det återstår att se. Men pissigt är det i alla fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0