ass-ont

Oh My Goooood va ont i röven jag har ! Alltså inte I rumpan utan jag har sååå ont i svanskotan ! Har aldrig haft så här ont i baken förut. Inte ens när man åker pulka i hopp och landar lite dumt, inte ens då har jag fått så ont i fina sidan =) Men sjutton va värt det är ! Jag kan knappt sitta, att resa sig är inte att tänka på och ÄNDÅ längtar jag tills nästa gång jag får åka o rida. Det var nog all härlig galopp som gjorde min ända öm! Han var så härlig i galoppen så inte ville det vilas denna gång inte !! Och jag vill krama på fina Houdini igen. Han var en riktig goshäst. Och det är en sån himlans go grupp med go stämning. Alla hjälper alla och pratar och skrattar med alla. Och så goa Emelie och Anna som gör dagen go !! Det är härligt när man får känslan att vara med liksom. När det känns direkt som om man alla är där för samma sak ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0