En riktig kalasdag

Känner att jag har försvunnit lite ... Vi har haft lite att stå i här hemma, och så blev min gubbe hastigt ledig i fredags så då fick vi gjort lite extra. Det är gött det. På fredagen var vi hon moster Lena. Hon fyllde 70 år så vi var där och åt gott och drack gott. Lördagen gick i bakens tecken =) Alltså jag bakade. Jag bakade bullar och drömmar, så vi ska ha nått gott i fjällen. Och så städade vi. Skönt att vi båda var hemma =) Och idag skulle vi varit på kalas hos stora lilla Linnea ! Men inte så, hon startade upp en maginfluensa igår kväll så även detta år fick hennes kalas ställas in. Hon har verkligen inte tur med sina födelsedagar hon inte ... Så vi får väl fira henne i fjällen, precis som vi fick göra förra året !! Men vad gör väl det .... hon hinner ju i alla fall få sina presenter innan skidveckan börjar i alla fall, och det är bättre än inget ju ! Söndag betyder ju bugg också. Lovely !! Skitkul !! Längtar alltid till söndagskvällar nu för tiden =) Och jag har också fått pratat en kort stund med Mackan !!


Linnea - den sötaste stora lilla 2-åring som finns !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0