Härligt

att det vänder neråt igen. Har hållits kvar här länge, på någon slags platå. Men nu så !!
Det är gött! Gött att få lite kvitto på att man gör rätt. Nu ska det bara hängas i !!!

Men OJ så jag längtar efter min minisenior.
Han var hemma nån microstund här i söndagsnatt efter Vasaloppet , innan han åkte tillbaka till Nyköping.
Och igår åkte han till Mallorca, där han ska vara resten av månaden på träningsläger. Så nu får jag
inte träffa honom förrän till påsk. Känns ganska avlägset. Men man ska inte nöta på varann =)
Inte skämma bort =) Då blir det desto roligare ju !!




Kommentarer
Postat av: Viktkamp

hjälp mig ner från min platå! Kram

2012-03-08 @ 22:40:17
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0