MammaPappaDag

Idag har jag haft en riktig Mamma-Pappa-dag. Dagen startades med att jag följde med mamma (läs tvingade) till affären för hon skulle köpa sig riktiga skor att promenera i. Vi går ju 2 gånger i veckan tillsammans och hennes skor har verkligen inte varit rätt för henne. Såklart när vi ändå var på stan blev det lite annan shopping. Vi är bra på det när vi väl hamnar på stan ihop. Det blir inte så ofta , som tur är kanske =) Sen for vi ut i spåret. Idag gick vi spåret vid ridhuset här i stan. Det är 2,3 km långt och det gick bra för henne. Vi får stanna och vila ibland, när vaderna eller höfterna på henne säger ifrån men runt kommer vi!!! När jag sen körde hem henne, så ville pappa också komma ut i solen lite. Så jag tog en runda runt parken med honom. Han går lite långsammare, men han gnetar på bra. Och så fick vi ju pratat av oss om allt viktigt i livet. Det gör man alltid med pappa ! Och sen ställde jag upp på ( läs tiggde till mig) lunch också. Idag bjöds det på Spagetti och köttfärssås. Mumma tyckte även Olle!



Jag har alltid vetat att det finns troll i skogen. Idag hittade vi bevis för detta !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0