Vilsen

Åhh jag tror minsann våren är på väg ? Eller ? Jag tycker det är såå gott. Jag kan ta vårjackan med en tjock tröja under istället för tjocka vinterjackan. Och riktiga walkingskor funkar igen. Det är så himlans härligt. Jag gillar ju förvisso att promenara varje dag, men när det är så här, är det 100 gånger lättare i alla fall !! Och man blir också mycket snabbare! Även Olle lyckas på nått sätt bli ännu snabbare. Han skulle göra sig bra på hundkapplöpningar, ni skulle bara se. Han springer som en gasell, hoppar som en bergsget, är söt som en golden, dreglar som en boxer, är glad som en galning när han är lös i skogen och kommer alltid på inkallning!



Idag har jag även lite beslutsångest. Det är ju Zumba-dag idag. Jag har ingen feber längre. Jag är fortfarande snorig, ganska mycket snorig. Har lite huvudvärk kvar. Och jag vill Zumba! Visst brukar läkarna säga att har man ingen feber, är det inget farligt att köra om man bara lyssnar på kroppen under tiden? Jag tror på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0