Gillar inte denna !

9.  Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Favoritsyssla på vilodagen
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
9. Mina inspirationskällor
Det här är svårt tycker jag. För att jag inte riktigt vet vad som är inspiration liksom.
Eller jo det vet jag ju men ..... Alltså jag blir inspirerad av att mina grabbar peppar mig till max att göra det jag blir pigg och glad av. Att dom ibland när jag inte riktigt vet och kan, backar tillbaka och hjälper mig på rätt väg igen. Såklart min familj också !! Jag inspireras också av att ha riktigt nära vänner som finns där. Dom där extra , dom få som man delar allt med. Dom som finns lika mycket åt båda håll ! Men vad jag försöker inspireras av är mig själv. Och det är svårt. Jag är väldigt bra på att göra saker för andras skull. Jag gör det länge utan att säga ifrån. Så dom andra tror säkert jag är med på noterna. Men icke sa nicke ! Så jag får helt enkelt träna på att bli inspirerad av att lära mig att inspirera mig själv. Att det jag gör - gör jag för mig själv. För den saken skull behöver man inte vara ohjälpsam eller otacksam eller otrevlig. Bara att man lär sig att känna efter. Vad som gör att jag går i rätt rikting. Vad som kan inspirera mig att träna, att må bra och att alltid bli bättre !!
Luddigt ? Jotack jag vet =) Men det kanske inspirerar nån, att allt inte alltid är så enkelt !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ÄR en inspiritationskälla Lotta! Du har inspirerat mig och säkerligen många andra! :)

Svar: Tack fina Linda !
LOTTA

2012-11-23 @ 17:01:43
URL: http://headlong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0