I mina öron när jag tränar

2.  I mina öron när jag tränar
3.  Ett fint idrottsminne
4.  I min träningsväska
5.  Favoritmuskel
6.  Mål med träningen
7.  Favoritövning
8.  Favoritmat
9.  Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Favoritsyssla på vilodagen
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
2. I mina öron när jag tränar
Här blir det inget givet svar. Jag är väldigt styrd av musik så om jag har fel musik så får det vara. Jag har precis gjort mig en lista på Spotify med bara 80-tals musik. Den går ganska varm nu. Och jag har sett till att den innehåller mest upp-tempo , så det ska gå att träna till den. Men blir det fel takt, så stänger jag av eller byter låt. Om jag är på ett pass , tex spinning är jag helt beroende av musik. Har instruktören inte tänkt till ordentligt utan tycker att musiken är bakgrund då är passet helt fel för mig. Jag ska trampa i takt. Hårt och tungt till lunga tunga låtar och snabbt och lätt till pigga glada låtar. Står jag på en crosstrainer får jag plocka ur lurarna ur öronen om det blir för fel. Då står jag hellre utan musik. Kan heller inte gå i otakt. Är jag ute och går , går jag i takt om jag har musik i örat. Och har man inte musik i örat, finns det säkert något man kan diskutera med sig själv. Hjärnan går alltid på högvarv, så det finns alltid nått som ska avhandlas och bearbetas för mig själv i huvud och öra !

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

spännande att se din lista =) Kram

2012-11-15 @ 21:22:48
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0