To be there

Ibland finner man en vän när man minst anar det. Och där man minst anar det. En vän som med tiden börjar betyda väldigt mycket. En vän man saknar när man inte når varandra. En vän som man kanske inte ens har träffat än , liksom på riktigt ! Jag har en sån vän. Som betyder massor för mig. Som jag så gärna skulle träffa men vi har så svårt att få till det, för vi bor ganska långt ifrån varandra. Men man kan ändå finnas där för varandra ju.
 
Just nu har den vännen det tufft. Och jag skulle vilja finnas där. Jag kan inte finnas DÄR men jag finns ändå.
Kram på dig, DU vet att JAG finns här. Och du vet - det är ok att kräkas ur sig det hela !!
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Tack <3 Du är en av mina änglar!!!!

2012-09-14 @ 20:09:53
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0