Onsdags-Hoppla

Jag har övergivit våran fredagsridning. Inte slutat, men bytt till en riktig grupp. På onsdagskvällarna istället. Idag , alldeles snart, är första gången för mig och Beckan i gruppen. Är smått (läs mycket) nervös. Förstår inte varför, för det är samma hästar, vi känner dom i gruppen och vi känner ridläraren, som för övrigt är jättebra. Men kanske namnet på gruppen skapar nån press - Specialgrupp Dressyr. Det är en grupp där man får förmånen att vara några färre i gruppen så man kan utvecklas lite mer kanske. Eller lite snabbare. Eller jag vet inte, gött ska det bli i alla fall. Jag tror vi är 5 stycken ! Rätt lyxigt tycker jag ! Och såklart har man redan förhoppning om vilken häst man ska få ! Jag har 2 önskemål - Galant eller Cowboy ! Galant för att jag snart ska göra min första hopplektion på typ 20 år, just på Galant. Kanske bra att sitta in sig lite. Cowboy för att jag tycker han verkar urmysig. Har inte ridit honom än dock. Men som sagt - önska är inte samma som att få ! Sen finns ju alltid Romeo med på listan, men skulle vilja prova nån av dom andra några gånger nu :) På bilden - Jag och Galant !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0