Nu är jag här igen !!!!

Jag provar ingen ... jag älskar ju detta men blir ibland lite borta .. har varit dålig i mina leder ganska länge nu och all energi har fått gå till att överleva .. det är svårt det där med att få det till att räcka till med nått så simpelt som energi :-) men men ...
 
Under den här tiden har jag i alla fall kommit igång att virka. Jag gled in på ett bananskal (såklart av finaste bloggvännen Viktkamp ) på en sida på facebook där man kunde hjälpa till att virka Bläckfiskar till för tidigt födda barn på Neonatalavdelningar runt om i landet. Jag föll direkt !! Handlöst !! Så nu virkar jag ! För fullt ! Kommer använda min blogg till att bland annat visa alla fina Bläckisar !! Och om du vill hjälpa till , precis som jag , hör av dig eller gå in på Babydjungeln , där får du all information hur du kommer igång !! Det känns fint att hjälpa till !
 
TUSSE - min allra första Bläckis ! Han fick åka via Örebro till Neonatal där !!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0