normalt ... vem bestämmer sånt ??

Har jobbat idag. Alltid lika motigt att ta sig till jobbet när det är söndag men när man väl är på väg så går det ju fint ju ! Och idag var det tidig söndag ...... upp 05,40 vilket ju gör att man slutar lite bättre i tid ! Men jag vet inte vad som händer riktigt ! Både i torsdags och idag har jag tagit mig en lite powernap mitt på dagen. Inget konstigt i det, det händer någon / några gånger varje vecka men nu vet jag inte vad som hänt ! Båda dessa små vilostunder har slutat på över 2 timmar ! Och i torsdags tog det dessutom 30 minuter att få upp ögonen ! Är detta normalt ??? Jag vet i fan , men behövligt har det sjutton varit i alla fall =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0