Dagens pass !

Alltså detta är så skumt. Jag tycker om mitt nya pass jag fick på Friskis. Jag blir riktigt svettig och jag blir riktigt trött och jag älskar när det är dax för konditionsdelen så jag får upp på bandet och springa (läs jogga) lite. Detta är kanon för mig. Styrkan behöver jag, det behöver alla. Speciellt i vårt jobb, för att slippa arbetsskador. Och jag behöver oxå kondisen. Den är inte dålig alls längre, men jag känner att jag orkar mer när kondisen är bra. Alltså orkar mer för övrigt då menar jag. Orkar vara piggare och orkar tänka i bra banor ang mat osv... Så detta är bra!

Idag såg det ut så här :

10 min Rodd/uppvärmning
Ben
Rygg
5 min Crosstrainer
Axlar
Bröst
1 min Gång
5½ min Jogging
Triceps
Biceps
1 min Gång
5½ min Jogging
Mage
5 min Gång/nedvarvning
Stretch

Nu blir det lungt på träningsfronten över helgen. Vi är bjudna till Bäste-Kajsa i morgon kväll och söndag har vi annat för oss så nu vilar jag. Eller jag promenader blir det ju såklart. Och sen på tisdag börjar ett nytt pass på Friskis som jag ska prova. Det är min "gamla" tränare som nu är på Friskis som ska ha det passet och jag har alltid gillat hennes pass, på mitt gamla ställe, så jag tror att detta blir jättebra för mig. Så det ska bli kul !!!!



Hit längtar jag jämt. Värmen och klimatet och folket och maten och badet i Thailand är underbart i livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0