En mindre bra torsdag

Idag har varit en tung dag. Regn regn regn snö regn snö slask blåst slask och storm! Vill så gärna ha en vårboost nu !! Och till råga på allt var det jättejobbigt på jobbet idag.. det gick totalsönder vilket ger en MASSA extrajobb.

Och sen bar det av till Hjertbergs. Hmm... har redan vant mig vid Willys ! Hjertbergs var trångt, massa folk och högljudt! Men dom har det som jag saknar mest på Willys : CHARKEN! Det är så jag vill handla pålägg. Tycker att det är godast då. Och så kan man ju köpa bara 3 prinskorvar till Olle som satt snällt i bilen och väntade på mig.

Nu väntas gubben hem , nu ska det packas och lastas kanot. I regnet.... Jag ska ju köra kanoten till Kumla i morgon. Där bor Mackans tränare, så på måndag när han åker till Kanotgymnasiet tar han med sig den. Detta betyder ju att jag bara behöver köra halva vägen... Det gillas skarpt!

Och i morgon ska jag till frissan... Åhhh vad det ska bli skönt. Av med skiten bara! Eller njae.. kanske inte men en hel del måste av i alla fall. Och så ska det i mer ljusa slingor.. Våren är ju på väg även om man inte kan tro det just idag! Och i morgon kommer Mackan hem över helgen..... Livet är en fest !



Här klipper jag mig - hos Maria. Hon är bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0