Ensam

Det är lite synd om mig nu..... Mackan har åkt tillbaka till Nyköping och Perka har jobbat sen igår kväll så jaaa det är lite synd om mig ! Och nu träffar jag inte Mackan förrän 15 april. Det känns som evigheter tills dess. Och 4½ veckor är faktiskt en evighet! Tänk er själva om ni vill göra nått jättemycket och ni måste vänta 4½ veckor? :) Men jag överlever nog :) Jag ska ju hinna med och åka till Sälen med småbrudarna 1 vecka under tiden. Så jaaa jag ska nog kunna överleva :) Och Mackan drar 2 veckor på kanotläger i Tyskland under tiden !

Idag tänker jag fasen träna i alla fall. Nu får det bära eller brista. Nu måste jag få träna. Det blir ett Step-up pass med Becka ikväll. Och på onsdag har jag lyckats få en plats på Dans Fuego! Det är ett nytt pass dom har börjat med på Friskis... Ska vara i närheten av Zumba och Zumba är skitkul så det ska bli spännande att prova Fuegon.

Nähäää.. nu är det dax för långis med Olle. Sen är det hög tid att dra sig mot jobbet igen ! Ha en bra dag.



Nu är han på väg till Nypan igen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fuego betyder eld på spanska, och eldig dans är ju aldrig fel! :) Hoppas det blir kul!

2011-03-14 @ 10:42:34
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du hsar ju mig =) Du är alltid välkommen hit

2011-03-14 @ 16:20:03
URL: http://kaptenbeckbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0