Galen ? JAAA utan tvekan

Är min gubbe galen ? Jaaa svarade jag och Kajsa i kör när vi konstaterade att han skulle ut o paddla på Lidan idag. Isen har PRECIS släppt från kanterna och det ser ruskigt kallt ut. Men han har väntat sen julafton så NU
gick han inte att hålla på land längre. Men det är bra.. ut med honom , han blir på så bra humör efteråt :-)

Jag har gjort stan med Kajsa. Kanon... det blir alltid shopping av med henne. Hon är nog det närmaste en shoppoholic jag känner. :-) Men det ska sägas till hennes försvar att hon handlar inte ensam.. jag handlar också massa bra saker när hon är med. Så hon gör ju inte det i smyg i alla fall! Och det är ju bra !

Och såklart blev det en lunch på "Hos Mimmis". En stålande god sallad. En tacosallad till mig och en 3 ostar-sallad till Kajsa. Så vi orkade ränna runt i så många affärer som möjligt efter. Och lite avancerat skitsnack fick vi ur oss med. Det är viktigt. Så vi fått prata av oss ordentligt nu när jag ska åka bort :)



Perka - för några år sen när vi var i Vemdalen och åkte skidor !


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Vi heter Lotta och Kajsa och är shopaholics och medlemmar i AS (Anonyma Shopaholics)....eller vänta nu, så värst anonyma är vi inte. Men shopaholics. Och det är ju The Shit!!! :)

2011-03-28 @ 13:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0